Sedavá práce - 10 protahovacích cviků - bedra

8. února 2015 v 20:37 | Mitsuki |  Tělo
Jak se tak dneska učím a několik hodin sedím za stolem (kromě pár odskočení do lehu, kdy si snažím nahmatat orgány, protože se zrovna učím gastrointestinální systém - a jinak vždycky sranda při mém laickém poklepu, jak je rozdíl mezi ťukáním na hrudní kost a plíce, kde to zní dutě :D ) se ozvala moje záda. A pořádně. Hlavně v oblasti beder. Tak jsem s tím Čihákem švihla (ehm, obrazně řečeno) a zacvičila si Yoga Meltdown od Jillian Michaels - 1. level - a opravdu pomohlo. Když budu cvičit každý den, suprově si zpevním svaly. Ale když se chci jen trochu protáhnout? Pod perexem najdete video, kde jsou názorně ukázány protahovací cviky pro bolavá záda, které se hodí lidem se sedavou prací (už se těším, jak budu zase skákat po pitevně :-)



https://www.youtube.com/watch?v=-bjovrZME1U
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama